mércores, 27 de maio de 2020

Mércores, 27 de maio

¡Ola, bos días!


¡Animádevos a escribir nos comentarios! Hai persoas que o fan sempre e outras que participan moi pouco.

Esta semana podedes comentar se tedes ou non ganas de volver ao colexio e por que, vantaxes e inconvenientes de ter que estar na casa esta temporada.



Estas son as solucións dos exercicios de Matemáticas de onte:


Página 126:

Ejercicio 3:

    8 5 5 0 3                          9 0 2 3
- 7 9 6 2 4                       -  7 7 3 7
  0 5 8 7 9                          1 2 8 6        

   5 3 4 6 4                    2 7 9 2 2

   2 2 9 0 6                    2 5 3 4 6
+1 8 9 2 4                  + 2 7 7 7 4
   9 5 2 9 4                    8 1 0 4 2

Ejercicio 4:



    • 80 +  = 100
    • 25 +  = 100
    • 75 +  = 100
     
    • 750 +  = 1.000
    • 500 +  = 1.000
    • 250 +  = 1.000
    • 100 –  = 60
    • 100 –  = 30
    • 100 –  = 10
     
    • 1.000 –  = 800
    • 1.000 –  = 400
    • 1.000 –  = 700









Ejercicio 6:

El avión puede transportar 105 contenedores de 2.375 kg cada uno.

a. 105 x 2.375 = 249.375   Puede transpostar 249.375 kg

b. 285.000 + 249.375 = 534.375 Con la carga pesa 534.375 kg

c. 2 x 4 = 28           28 + 4 = 32    En total tiene 32 ruedas.

As propostas de traballo para hoxe son estas:

Matemáticas:

Página 127: Todos los problemas. En las soluciones debes indicar cuál es el dato que falta y cuál es la respuesta a la pregunta que hace el problema. Por ejemplo, en el problema 1 tendrías que contestar así:

1. El dato que falta es 11,3 cm
La longitud de la maqueta a escala N es de 9,4 cm

(Recuerda que para sumar o restar números decimales, hay que colocarlos de forma que la coma de uno de ellos coincida debajo de la coma del otro número)

Por ejemplo:

      2 5 , 7
+5 3 4 , 8 4
  5 6 0 , 5  4

Naturais: 

Páxina 76: Copia o debuxo do aparato reprodutor masculino e indica os seus nomes.

Lengua:

Copia esta palabras en la libreta y complétalas con ll o con y:
  1. rodia              proector            pestio           over
  2. traecto               lees           torni               inección
  3. castio                 pasio
Lingua:


Completa no teu caderno as seguintes oracións da lectura A casiña de chocolate:

  • Os  parecen estar feitos de chocolate.
  • Temos que ir ao  cortar .
  •  era máis escura ca nunca.
  • Quérote  coma un  para te poder comer!
  • Os nenos encheron os seus  de.
¡Ata mañá!

13 comentarios:

  1. Elisa puxeches exercicio 6 en vez de exercicio 5. Un saudo

    ResponderEliminar
  2. Hola soy Ariadna. A mi me gustaría volver un poquito por que así veo a mis amigos y no tenemos q trabajar tanto en casa. Las ventajas de estar en casa son que podemos repartir el trabajo como queramos y q puedo estar más tiempo con mi gata Micah 🐈 . Un abrazo 🤗 🤗🤗😘😘😘.

    ResponderEliminar
  3. Hola soy Dani de 4B y tengo una pregunta sobre Lengua la palabra "torni" será tornillo,no

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hola Dani. Sí, tienes razón. A esa palabra le faltaba la o. Efectivamente, la palabra es tornillo.
      Un saludo y gracias por tu observación.
      Elisa

      Eliminar
  4. Hola son Teo da clase de 4ºB . Eu teño ganas de voltar ao colexio para ver aos meus amigos .
    Tamén penso que os inconvenientes deste confinamento é que case non podemos ver aos familiares e amigos.
    Sen embargo as vantaxes son que evitamos os contaxios e así o confinamento terminará antes.

    <·-·> (º_º)

    ResponderEliminar
  5. Hola, soy Roi Sánchez, tengo ganas de volver al cole. Hacer los ejercicios en casa no me gusta mucho, tengo que compartir el ordenador y además no tengo todos los libros en casa.
    Tengo ganas de volver a ver a todos mis compañeros en el cole.

    ResponderEliminar
  6. Ola: son Clara. EU teño moitísimas ganas de voltar al colexio. Quero ver a tod@s os meus amigos e quero empezar 5°. Teño moitas ganas de facer todo o que facía. Saúdos para todos.

    ResponderEliminar
  7. Ola! Son Mateo de 4a. Eu teño mitisimas ganas de voltar para ver aos amigos a Alvaro e a Pedro e a Anxo e a todos. Na casa estamos mui ben e temos outro can que dse chama Mum e pasoo moi ben xogando con ela e con Max. Fago os deberes todos os dias e dame tempo de ler e de facer moitas mais cousa pero quero volver pronto e contarvos todo e que me contedes istorias prque fai moito que non podo ver nin a meus primos nin as meus amigos e xa quero ir. Xa sei que non se pode abrazar pero mando un abrazo a tosod igual porque o ordenador non contaxia e besos tamben. vaichovai

    ResponderEliminar
  8. Hola son Bruno. Teño moitas ganas de voltar ao colexio para ver a tod@s e empezar 5º cos meus amig@s

    ResponderEliminar
  9. Ola, son Sabela de 4°B e eu teño moitas ganas de volver ao cole para vervos a todos e todas. Eu creo que as vantaxes de estar confinados é que evitamos mortes e os inconvenientes que non podemos ver aos nosos amigos e familiares e que non podemos ir a moitos sitios.
    Saúdos 😘😘🤗🤗

    ResponderEliminar
  10. Ola son Mario de 4B. Teño ganas de volver ao cole, moitas, porque quero ver aos meus amigos e a Carmen. Tamén a Nini, Antonio, Susi... O bo é que estou todo o día cos meus pais. Un bico a tod@s

    ResponderEliminar
  11. Ola son Roque de 4°B,e estou deseando volver ao Cole para poder ver aos meus amigos, mestres e compañeiros pero tamén para traballar. Diariamente fago todas as tarefas aínda que non sei cal me gusta máis de todas.
    Un biquiño e unha aperta moi grande a todos.

    ResponderEliminar
  12. Hola soy Oriana, quiero volver al colegio para ver a mis compañeros y a Elisa... en casa trabajamos más que en el cole

    ResponderEliminar