As propostas de actividades para o verán tamén as imos publicar aquí nos próximos días. Xa sabedes que son voluntarias, pero como este curso foi diferente, recomendámosvos que as fagades, polo menos algunhas. Cada un/unha de vós xa sabe onde ten máis dificultades; aí é onde debedes traballar máis. Por exemplo, se eu teño mala caligrafía, é conveniente que practique a caligrafía; se me resulta difícil resolver problemas de Matemáticas, ao mellor é conveniente que me compren un libro de problemas para practicar a súa resolución...
Aproveitade estes días para xogar fóra, que son os días máis longos do ano (con máis horas de sol). Recordade: o día 21 de xuño empeza o verán e é o día do solsticio de verán; iso significa que é o momento do ano en que os raios de sol inciden perpendicularmente sobre Trópico de Cáncer, que está no hemisferio norte, coma nós.
Estas son as respostas de Matemáticas de onte:
Página 138:
Ejercicio 49: (Recuerda: cuando no se dice nada, se considera que cada mes tiene 30 días)
4 siglos = 4 x 100 = 400 años 45 min = 45 x 60 = 2.700 s
5 años = 5 x 52 = 260 semanas 2 h = 2 x 20 = 120 min
8 semanas = 8 x 7 = 56 d 1 día = 24 x 60 = 1.440 min
4 décadas = 4 x 10 = 40 años 2 h = 2 x 60 x 60 = 7.200 s
3.000 s = 3.000 : 60 = 50 min 25.200 : 60 = 420 min = 420: 60 = 7 h
5 lustros = 5 x 5 = 25 años 6 meses = 6 x 30 = 180 días
300 años = 300 : 10 =30 décadas 420 min = 420 : 60 = 7 h
80 años = 80 : 5 = 16 lustros 288 h = 288 : 24 = 12 d
Ejercicio 50:
Un trimestre = 3 meses 5 trimestres = 5 x 3 = 15 Cinco trimestres son 15 meses.
Ejercicio 51:
Un semestre = 6 meses 8 semestres = 6 x 8 = 48 meses Un año = 12 meses
48 : 12 = 4 años 8 semestres son 4 años
Un semestre = 6 meses 5 x 6 = 30 meses Un trimestre = 3 meses 30 : 3 = 10
5 semestres son 10 trimestres
Ejercicio 52:
1 cuatrimestre = 4 meses 1 mes = 30 días 4 x 30 = 120
2 cuatrimestres son 120 días
E agora as propostas de traballo para hoxe e para os próximos días:
Matemáticas:
Página 140: Ejercicios 1, 2, 3, 4, 5
Como podedes ver, nas páxinas seguintes do libro hai moitos exercicios que podedes facer. Os/as que tedes que devolver os libros, podedes facerlle unha fotocopia a esas páxinas e ides facéndoos. Se queredes que poñamos as respostas, avisade.
Naturais:
Páxinas 98-99: Le estas dúas páxinas relacionadas co coidado do medio ambiente.
Sociais:
Tema 4: É interesante que leades este tema, especialmente as páxinas 80-81, 82-83.
Lingua:
Ortografía
Verbos rematados en -servar
Le este texto e fíxate nas palabras subliñadas:
Un pescador capturou un atún de gran tamaño. Case lle custou sacalo do mar dúas horas. Por iso, arremuiñouse ao seu redor un grupo de persoas para observar a astucia do pescador.
Dixo que conservará en potes de cristal unha cantidade da peza e que lle aconsellaron que reserve a outra para o frigorífico.
Escríbense con v os verbos cuxo infinitivo remata en -servar.
Os verbos saber e deber
Le as oracións e fíxate nas palabras subliñadas:
Non sabía como se preparaba a verdura para a ferver. Debería consultalo no libro de receitas de cociña.
Todas as formas dos verbos saber e deber se escriben con b.
Copia e aprende os cadros de color rosa.
Copia e completa as seguintes oracións coa forma verbal axeitada:
a redacción que fixemos para o Entroido?- Asomámonos á xanela e
como corría a xente. - A limpeza
os dentes das caries. - Se che apetece ir ao circo,
xa as entradas.
Copia e completa os verbos das seguintes oracións:
- Ti sa
ías resolver todos os problemas do exercicio. - Vós non lle de
edes nada a ninguén, verdade? - Iremos ao parque cando sai
amos todos os verbos. - Se me prestas dous euros, de
ereiche catro.
Lengua:
Vocabulario
Lee esta adivinanza y observa las palabras subrayadas:
Hojas tengo y no soy planta,
lomo tengo y no soy potro.
lomo tengo y no soy potro.
Las palabras hojas, planta, lomo y potro son palabras polisémicas.
Las palabras polisémicas son las que tienen varios significados, a los que llamamos acepciones.
Escribe dos significados para cada una de estas palabras:
- polo
- mono
- tierra
- llave
- pie
palabras polisémicas:
banco
Asiento para varias personas.
Lugar donde conceden créditos.
Conjunto de peces.
Almacén de datos.
letra
Signo del alfabeto.
Texto de una canción.
Forma personal de escritura.
Non sabemos aínda como vai ser o próximo curso. Esperemos que sexa o máis normal posible e que nos poidamos ver na escola.
Mentres tanto, bicos e apertas virtuais.
Ola a todos son Roque de 4ºB e quería aproveitar a ocasión de que hoxe acabase o cole para despedirme de todos/as vos cunha enorme aperta e moitísimos biquiños e dicirvos que ata o ano que ven!!!!!!!!!!!!! 😘😘😘😘😘😘😘😉😉😉😉☺️☺️☺️
ResponderEliminarOla son Roque de 4ºB e quería dicir que cando comezou o estado de alarma a miña nai mercoume uns cadernillos rubios para facer pero como despois duns días comezou o blog non tiven tempo de rematalos. Pero vou aproveitar o verán para rematalos. Un saúdo
ResponderEliminarUn saudo Elisa. Gracias e Bo verán. David Tojo 4b.
ResponderEliminarOla son Roque de 4ºB e tiña unha duda sobre as tarefas de todos estos días: serán entregadas a un profesor o curso que ven ou quedaran na casa??? Un saúdo.
ResponderEliminarOla Roque. As tarefas son para quedar na casa. Propuxémolas coa intención de recuperar en parte o tempo e as aprendizaxes que non puidemos explicar de maneira presencial. Graciñas polo teu traballo, sabemos que traballaches moito e esperamos que aprendeses algo nestes meses.
EliminarBo verán e unha aperta.
Elisa