venres, 19 de xuño de 2020

Venres, 19 de xuño

¡Ola, moi bos a todos/as! ¡Último día de curso! De todas maneiras, o blog vai quedar activo por se queredes comentar ou preguntar algo.

As propostas de actividades para o verán tamén as imos publicar aquí nos próximos días. Xa sabedes que son voluntarias, pero como este curso foi diferente, recomendámosvos que as fagades, polo menos algunhas. Cada un/unha de vós xa sabe onde ten máis dificultades; aí é onde debedes traballar máis. Por exemplo, se eu teño mala caligrafía, é conveniente que practique a caligrafía; se me resulta difícil resolver problemas de Matemáticas, ao mellor é conveniente que me compren un libro de problemas para practicar a súa resolución...

Aproveitade estes días para xogar fóra, que son os días máis longos do ano (con máis horas de sol). Recordade: o día 21 de xuño empeza o verán e é o día do solsticio de verán; iso significa que é o momento do ano en que os raios de sol inciden perpendicularmente sobre Trópico de Cáncer, que está no hemisferio norte, coma nós.

Estas son as respostas de Matemáticas de onte:

Página 138:

Ejercicio 49(Recuerda: cuando no se dice nada, se considera que cada mes tiene 30 días)

4 siglos = 4 x 100 = 400 años                          45 min = 45 x 60 = 2.700 s
5 años = 5 x 52 = 260 semanas                       2 h = 2 x 20 = 120 min
8 semanas = 8 x 7 = 56 d                               1 día = 24 x 60 = 1.440 min
4 décadas = 4 x 10 = 40 años                         2 h = 2 x 60 x 60 = 7.200 s
3.000 s = 3.000 : 60 = 50 min                        25.200 : 60 = 420 min = 420: 60 = 7 h
5 lustros = 5 x 5 = 25 años                             6 meses = 6 x 30 = 180 días 
300 años = 300 : 10 =30 décadas                    420 min = 420 : 60 = 7 h
80 años = 80 : 5 = 16 lustros                          288 h = 288 : 24 = 12 d

Ejercicio 50:

Un trimestre = 3 meses     5 trimestres = 5 x 3 = 15    Cinco trimestres son 15 meses.

Ejercicio 51:

Un semestre = 6 meses     8 semestres = 6 x 8 = 48 meses       Un año = 12 meses
48 : 12 = 4 años          8 semestres son 4 años

Un semestre = 6 meses     5 x 6 = 30 meses    Un trimestre = 3 meses     30 : 3 = 10
5 semestres son 10 trimestres

Ejercicio 52:

1 cuatrimestre = 4 meses       1 mes = 30 días        4 x 30 = 120
2 cuatrimestres son 120 días


E agora as propostas de traballo para hoxe e para os próximos días:

Matemáticas:

Página 140: Ejercicios 1, 2, 3, 4, 5

Como podedes ver, nas páxinas seguintes do libro hai moitos exercicios que podedes facer. Os/as que tedes que devolver os libros, podedes facerlle unha fotocopia a esas páxinas e ides facéndoos. Se queredes que poñamos as respostas, avisade.

Naturais: 

Páxinas 98-99: Le estas dúas páxinas relacionadas co coidado do medio ambiente.

Sociais:

Tema 4: É interesante que leades este tema, especialmente as páxinas 80-81, 82-83.

Lingua:


Ortografía

Verbos rematados en -servar

Le este texto e fíxate nas palabras subliñadas:
Un pescador capturou un atún de gran tamaño. Case lle custou sacalo do mar dúas horas. Por iso, arremuiñouse ao seu redor un grupo de persoas para observar a astucia do pescador.
Dixo que conservará en potes de cristal unha cantidade da peza e que lle aconsellaron que reserve a outra para o frigorífico.
Escríbense con v os verbos cuxo infinitivo remata en -servar.

Os verbos saber e deber

Le as oracións e fíxate nas palabras subliñadas:
Non sabía como se preparaba a verdura para a ferver. Debería consultalo no libro de receitas de cociña.

Todas as formas dos verbos saber e deber se escriben con b.
Copia e aprende os cadros de color rosa.
Copia e completa as seguintes oracións coa forma verbal axeitada:
  •  a redacción que fixemos para o Entroido?
  • Asomámonos á xanela e  como corría a xente.
  • A limpeza  os dentes das caries.
  • Se che apetece ir ao circo,  xa as entradas.
Copia e completa os verbos das seguintes oracións:
  • Ti saías resolver todos os problemas do exercicio.
  • Vós non lle deedes nada a ninguén, verdade?
  • Iremos ao parque cando saiamos todos os verbos.
  • Se me prestas dous euros, deereiche catro.

Lengua:

Vocabulario

Lee esta adivinanza y observa las palabras subrayadas:
Hojas tengo y no soy planta,
lomo tengo y no soy potro.
Las palabras hojas, planta, lomo y potro son palabras polisémicas.
Las palabras polisémicas son las que tienen varios significados, a los que llamamos acepciones.

Copia y aprende el recuadro rosa.


Escribe dos significados para cada una de estas palabras:
  1. polo 
  1. mono 
  1. tierra 
  1. llave 
  1. pie
Escribe oraciones que sirvan como ejemplos para las distintas acepciones de estas
 palabras polisémicas:
banco
Asiento para varias personas.
Lugar donde conceden créditos.
Conjunto de peces.
Almacén de datos.
letra
Signo del alfabeto.
Texto de una canción.
Forma personal de escritura.
Queridos nenos e nenas: queremos agradecer inmensamente o traballo que fixestes nestes meses, tanto vós como as vosas familias. Como seguramente neste verán non imos poder facer todas as actividades que se facían habitualmente, animámosvos a que traballedes algo no verán, polo menos algún día. E sobre todo, lede moito: é outra forma de divertirse.
Non sabemos aínda como vai ser o próximo curso. Esperemos que sexa o máis normal posible e que  nos poidamos ver na escola.

Mentres tanto, bicos e apertas virtuais.

Hug Raccoon GIF - Hug Raccoon Sticker - Descubre & Comparte GIFs








5 comentarios:

  1. Ola a todos son Roque de 4ºB e quería aproveitar a ocasión de que hoxe acabase o cole para despedirme de todos/as vos cunha enorme aperta e moitísimos biquiños e dicirvos que ata o ano que ven!!!!!!!!!!!!! 😘😘😘😘😘😘😘😉😉😉😉☺️☺️☺️

    ResponderEliminar
  2. Ola son Roque de 4ºB e quería dicir que cando comezou o estado de alarma a miña nai mercoume uns cadernillos rubios para facer pero como despois duns días comezou o blog non tiven tempo de rematalos. Pero vou aproveitar o verán para rematalos. Un saúdo

    ResponderEliminar
  3. Un saudo Elisa. Gracias e Bo verán. David Tojo 4b.

    ResponderEliminar
  4. Ola son Roque de 4ºB e tiña unha duda sobre as tarefas de todos estos días: serán entregadas a un profesor o curso que ven ou quedaran na casa??? Un saúdo.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Roque. As tarefas son para quedar na casa. Propuxémolas coa intención de recuperar en parte o tempo e as aprendizaxes que non puidemos explicar de maneira presencial. Graciñas polo teu traballo, sabemos que traballaches moito e esperamos que aprendeses algo nestes meses.
      Bo verán e unha aperta.
      Elisa

      Eliminar