sábado, 6 de xuño de 2020

Sábado, 6 de xuño


Deixamos aquí estes vídeos por se alguén mira o blog o fin de semana:

O venres, día 5 de xuño, celebrouse o Día Internacional do Medio Ambiente. 

Deixámosvos aquí enlaces a uns vídeos relacionados con este tema. 

Os dous primeiros explican o significado deste día. Os outrosdous mostran o resultado 
da irresponsabilidade humana e as súas consecuencias para o medio ambiente.

Algúns están en inglés pero aparecen os subtítulos en español. 

Son interesantes e preocupantes, pero imos quedar coa mensaxe positiva: 

aínda estamos a tempo de salvar o noso planeta.




Nos Comentarios ides escribir 2 accións que realizades cada un/unha de vós que contribúe a coidar o noso planeta. Pode ser algo así: "Ola, son Elisa de 4º A. Eu cerro a billa mentres cepillo os dentes e reciclo papel e plásticos."

Se non queredes facelos na fin de semana, podedes facelos o luns.

19 comentarios:

  1. Hola, son David Tojo de 4b. Eu tiro a basura nun contenedor de reciclaxe, cerro o grifo cando non o uso e abonamos as prantas e a horta con compostaxe natural. Un saudiño

    ResponderEliminar
  2. Hola soy Ari. Para cuidar el medio reciclo cada objeto en su contenedor y apago las luces cuando salgo de esa habitación.

    ResponderEliminar
  3. Hola soy Ari en el 2º vídeo no deja entrar. Un abrazo 🤗🤗😘😘

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Ari. Creo que xa está arreglado. Agora xa se pode ver o vídeo.
      Un biquiño
      Elisa

      Eliminar
  4. Ola, son Yago de 4ºB, eu reciclo vidro, cartóns e plásticos e intento non desperdiciar auga nin enerxía. Un saúdo.

    ResponderEliminar
  5. Hola soy Julia de 4ºB. Yo reutilizo todo lo que puedo como libretas... y reciclo todo.
    Un beso y un abrazo para todos,adiós.

    ResponderEliminar
  6. Hola soy Anxo de 4°A yo lo reciclo todo.El cartón lo uso mucho para entretenerse y pasar el rato. Tengo pensado hacer unos coches para mis primos... .un abrazo 👋👋👋

    ResponderEliminar
  7. Ola son Roque de 4°B e para coidar o noso planeta reciclo o plástico, o vidrio e o cartón entre otras cosas. Tamén reutilizo o cartón das caixas dos paquetes e intento non gastar auga e energía se non é necesario.
    Un bico e unha aperta moi grande a todos.

    ResponderEliminar
  8. Ola son Sabela de 4°B e eu apago a luz cando hai luz natural e pecho o grifo cando me estou lavando os dentes.
    Un saúdo 😘😘🤗🤗

    ResponderEliminar
  9. Hola son Teo de 4ºB. Na miña casa para coidar o medio ambiente intentamos comprar productos ecolóxicos e sen envases, e tamen reutilizamos todo o que podemos.

    ResponderEliminar
  10. Hola soy Bruno de 4ºA . Yo reutilizo libretas,libros y papel. Por cierto Elisa a mi no me aparecen los subtítulos en el 2º vídeo. Un beso para todos!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  11. hola soy Antía y las dos cosas que he hecho para no contaminar el planeta ha sido reciclar y reutilizar muchos besos.

    ResponderEliminar
  12. Ola son Mario de 4B eu reutilizo libretas, folios... e tamén reciclo todo o que poido. Un bico para todos

    ResponderEliminar
  13. Hola, soy Nahuel de 4to B. Reciclo los residuos y reutilizo el papel. Saúdos amig@s!!!!!

    ResponderEliminar
  14. Hola son Uxia de 4°B eu reciclo vidrio e plástico.
    Chao besitos😘

    ResponderEliminar
  15. Hola son Brais de 4 A e eu vou en bici e reciclo papel e plastico .Bicos e apertas pa todos😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤗😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤗😘😘😘😘😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    ResponderEliminar
  16. Hola son Anxo de 4°B e eu vou en bici a alguna lugares cercanos,e reciclo.Bicos e apertas pa todos.🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    ResponderEliminar
  17. Hola soy Dani de 4B e nos temos un contenedor de cartón,plástico,vidrio para cuidar o medio ambiente

    ResponderEliminar
  18. HOLA SOY ORIANA DE 4°A YO RECICLO TAPONES DE BOTELLAS Y ME ENCANTA PLANTAR JUNTO A MI MADRE.
    UN SALUDO A TODOS

    ResponderEliminar